Annonce

Réduire
Aucune annonce.

L'ukraine demande au croix rouge de rappatrier des milliers de corps de soldats russes

Réduire
X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • L'ukraine demande au croix rouge de rappatrier des milliers de corps de soldats russes


    Live updates: ICRC asked to repatriate bodies of soldiers


    By The Associated Presstoday
    https://storage.googleapis.com/afs-p...2c215/400.jpeg


    The latest on the Russia’s invasion of Ukraine:

    UNITED NATIONS -- The International Committee of the Red Cross says it is aware of requests by Ukraine’s U.N. ambassador and others to repatriate the bodies of Russian soldiers killed in action in Ukraine but has no numbers.

    Ambassador Sergiy Kyslytsya tweeted Saturday that Ukraine has appealed to the ICRC “to facilitate repatriation of thousands of bodies of Russian soldiers” killed during its invasion of Ukraine. An accompanying chart claimed 3,500 Russian troops have been killed.

    Kyslytsya tweeted that parents in Russia should have a chance “to bury them with dignity.” “Don’t let (Russian President Vladimir) Putin hide scale of tragedy,” he urged.

    Laetitia Courtois, ICRC’s permanent observer to the United Nations told The Associated Press Saturday night that the current security situation “is a primary concern and a limitation for our teams on the ground” and “we therefore cannot confirm numbers or other details.”


  • #2
    N'oublie pas de leur dire d'emporter mon corps avec eux 100 000 soldats russes tombés avec moi en une seule bataille (100 001) les Ukrainiens sont vraiment de vrais Rambos

    Commentaire


    • #3
      Oumbar,
      je ne savais pas que tu puisse tomber si bas

      Commentaire


      • #4
        Je n'ai tué personne

        Commentaire


        • #5
          oui mais tu racontes n'importe quoi ... pour un universitaire

          Commentaire

          Chargement...
          X